Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 26, 2013
Image Size
2.6 MB
Resolution
4802×3602
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,459
Favourites
75 (who?)
Comments
22
Downloads
42

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Annie And Cassie Zebra Cake Fun by Anubis2Pabon288 Annie And Cassie Zebra Cake Fun by Anubis2Pabon288
Here's a commish for :icont-a-0-m: , a belated b-day gift for :icontheycallhimcake: . Here we have Annie feeding Cassie a zebra cake on her bewbs, while Humphrey simply watches, unamused. Yay (l 3 l)
Add a Comment:
 
:icondreadedone131:
DreadedOne131 Featured By Owner Jun 19, 2013
Humph is having a hard time understanding what's going on, I think!
Reply
:iconanubis2pabon288:
Anubis2Pabon288 Featured By Owner Jun 19, 2013   Artist
Indeed (l 3 l)
Reply
:icont-a-0-m:
T-A-0-M Featured By Owner Feb 27, 2013
It just looks to damn adorable Anubis... It almost enough to give me a massive heart attack bro... I love it~!
Reply
:iconanubis2pabon288:
Anubis2Pabon288 Featured By Owner Feb 27, 2013   Artist
Haha Glad ya like it (l 3 l) d
Reply
:icont-a-0-m:
T-A-0-M Featured By Owner Feb 27, 2013
Hell yes I do~!
Reply
:icongrim-dude99:
grim-dude99 Featured By Owner Feb 26, 2013
My feels! OTL
Reply
:icondragonkingmark:
Dragonkingmark Featured By Owner Feb 26, 2013
lol seems humphrey wants a zebra cake
Reply
:iconpatty2448:
Patty2448 Featured By Owner Feb 26, 2013  Student General Artist
I hate to ask, but is Cassie's/Humph's top undone?
Reply
:iconanubis2pabon288:
Anubis2Pabon288 Featured By Owner Feb 26, 2013   Artist
Nope, just her breasts are being pushed down by the arms, covering everything under it ( l l)
Reply
:iconpatty2448:
Patty2448 Featured By Owner Feb 26, 2013  Student General Artist
oh sorry anu ;)
Reply
Add a Comment: